Rubrika TIPy na výlet

Pro stávající i nové návštěvníky mého blogu, kteří jsou samozřejmě vřele vítání, zopakuji myšlenku rubriky TIPy na výlet. (Důvod vzniku rubriky jsem uvedla již u historicky prvního článku, tehdy ještě na starém blogu, a v článku se vznikem mapky.)

Nesnažím se o encyklopedický výklad vybraného místa, ani výčet všech jeho zajímavostí. Snažím se vybrat takové místo, kde se mi líbilo, které je pokud možno méně známé celkově nebo alespoň jeho část (například méně proslulé památky) a hlavně méně navštěvované. Nebo jen tip, kdy by tam mohlo být krásně s menším počtem turistů. Ohledně navštěvovanosti to může být relativní. V každém případě se jedná o tipy na výlet s osobní zkušeností, místa, která jsem navštívila zhruba v posledních pěti letech a články jsou doplněny mými fotkami. 


A to, že některé zajímavosti nezmíním,  neznamená, že popírám jejich existenci:-) O některých třeba opravdu nevím nebo jsem je nenavštívila, nebo jsem si vybrala jen místo, které mě zaujalo víc. Prostě osobní volba. Podobně jako názory na jiné věci, filmy, knihy...

Děkuji za pochopení:-)

V přátelském duchu Iva

p.s. Odkazy na mapu republiky a jednotlivé články najdete v odkazu zde nebo vlevo nahoře pod označením "TIPy na výlet podle oblastí"

Komentáře

Oblíbené příspěvky