TIPy na výlet podle oblastí

V současné době rozhodně není ideální čas na cestování, ale hledat inspiraci a sledovat (v televizi, na internetu, v časopisech nebo papírových průvodcích), kam bychom chtěli někdy v budoucnu jet, můžeme pořád. Proto jsem před časem vytvořila rubriku TIPy na výlet a nyní mě napadlo vytvořit přehled výletů podle oblastí. Tento přehled najdete vlevo nahoře. Tam budu průběžně doplňovat tipy na výlety ze zveřejněných článcích na tomto blogu. Za nějakou dobu tak třeba najdete zajímavý tip i z vašeho okolí. Všechny výlety jsem osobně absolvovala během posledních asi 5 let. V dětství jsme s rodiči procestovali velkou část České republiky, ale to už je opravdu dávno, aby to mohla být plnohodnotná pozvánka na výlet. Ani bych možná neměla k výletům neutrální fotky. Tak šťastné cestování prstem po mapě.

Komentáře

  1. Presne tak, treba si dopriať aspoň virtuálne cestovanie a plánovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad! Tipů na výlety není nikdy dost.
    Mám u sebe na blogu také něco podobného tvému přehledu - jen trošku sofistikovanější.
    http://potoulani.blogspot.com/p/httpswww.html
    Třeba tě to taky inspiruje k nějakým výletům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezky udělaná stránka i mapka. Na některých místech jsem s rodiči už byla a doufám, že se tam opět vydám se svojí novou rodinou, tředa do Rožnova.
      Námětů na svoje cestování mám spoustu a nikdy jich není dost :-) Zatím si ale musíme vystačit s těmi virtuálními výlety.

      Vymazat
    2. Aspoň máme čas zpracovat starší výlety - já teda pár nezapsaných mám.
      Tak nějak jsem tušila, že se ti mapka bude líbit. Já ji objevila na jednom blogu a moc se mi líbila, tak jsem si ji taky vytvořila. Není to nic těžkého a je na ní super, že si do ní můžeš vkládat i odkazy na články. Dělá se po přihlášení v google mapách.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky