Film Počítání oveček

Tento televizní film jsem viděla nedávno poprvé. Úmyslně jsem se mu nevyhýbala, prostě mě nějak minul. Už jen jméno režiséra Kachyni a téma nemocničního prostředí dává najevo, že Počítání oveček (ČSFD) nebude zrovna komedie.

Mile mě překvapilo, kolik skvělých herců se zde objeví. Zástup kvalitních jmen jako je pan Brodský, paní Galatíková, Konvalinková, Divíšková, ale filmu vévodí představitelka malé Haničky Žaneta Fuchsová. Ta je prostě výborná. Herečku samozřejmě znám z jiných filmů, ale většina jich byla komediálních. Tady je tak neskutečně opravdová!

Tohle je film, který jen tak z hlavy nepustíte, nejvíce myslím na scénu na pouti. A asi mě i trošku překvapilo, že vlastně film končí plný naděje, čekala jsem špatný konec.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky