Asi pro každého rodiče je představa, že bude muset navštívit dětskou pohotovost, minimálně nepříjemná.
Ona to teda není příjemná záležitost navštívit jakoukoliv pohotovost. Bohužel už jsme měli také tu čest. Být lékařem nebo sestrou v nemocnici a na pohotovosti, kam lidé přicházejí v různou denní nebo noční dobu, určitě není příjemné, ale pořád by si měli zachovat profesionalitu. Zatím jsme navštívili dětskou pohotovost pouze o víkendu, nikoli v nočních hodinách. A přístup některých doktorů je velmi různý. To, že se někde čeká skoro dvě hodiny, než přijdete na řadu, i když jste první, protože lékaři jsou někde na vizitách, to se dá pochopit. Ale obecně přístup toho, že sestra vás v ordinaci sotva pozdraví a víc ji zajímá, jestli jste zaplatili pohotovostní poplatek, to je opravdu byrokratické. Prostě když osobu, která se zavázala k tomu se starat o lidské zdraví, zajímá více administrativa než lidské zdraví, je to minimálně smutné. Ale asi se k tomu člověk v tomto oboru dopracuje po letech praxe.
Jo, máš pravdu. Já chápu, že to nemají lehké a to čekání bych vůbec neřešila... ale taky jsem zažila hrozný přístup lékařky. Je fakt, že jsem přišla tak trochu zbytečně, jenže synovi byl rok a já jsem byla totálně vyděšená z jeho hrůzostrašného kašle. Ještě jsem neměla zkušenosti. Byli tam celkem nepříjemní, proč tam jako otravujeme...
OdpovědětVymazatNo, zašla jsem pak ještě za naším pediatrem a ten mi všechno pěkně vysvětlil. Že mimino kašle, protože mu stékají hleny z rýmy, že to sice z ní strašně, ale veskutečnosti mu nic hrozného není... Joo, ten mě dokázal uklidnit. Náš lékař je úžasný, doporučuji ho, kudy chodím, bohužel je tak dobrý, že má plno a aktuálně prý nebere ani novorozence.