Obal na mobil

Občas mi je vyčítáno, že u sebe nemám permanentně mobil, když jsem doma. Že ho mám třeba v jiné místnosti. Ne pokaždé mám u sebe kapsu a telefon jsem neměla kam dávat. 

 


 

U jedné známé jsem viděla, že má takový speciální obal na telefon, který je na šňůrce. Ale ne taková ta šňůrka na krk, to jsem občas taky předtím viděla. Tohle je takový obal, ze které se stává jakási kabelka. Součástí toho jsou i karabinky, kam se obal připne. To mi ale úplně nevyhovovalo, protože šňůrka mi zabírala docela místo v kabelce. A já si potřebuji šňůrku s karabinkou celkem často sundávat, když jdu ven. Takže jsem si ještě pořídila taková očka, jsou to kroužky na klíče. A přes ně je to nandavání karabinek mnohem jednodušší. Takže takhle doma nosím takovou mini kabelku, když se pohybuji z místnosti do místnosti. Je to super, jen velký výběr v těchto sortimentu těchto obalů není, a taky to není úplně nejlevnější. Ale určitě užitečné.

Komentáře

Oblíbené příspěvky