Objev Tomáš Maštalír

Slovenského herce Tomáše Maštalíra (ČSFD) jsem již viděla v několika filmech. 

 

Do určité doby jsem ho vnímala jako jednoho ze slovenských herců v česko-slovenských romantických komedií. Ale jméno jsem si pořádně nepamatovala a vlastně nevěděla, kde přesně jsem jej viděla. Ale díky minisérii Vedlejší produkt (ČSFD) mi tento herec rozhodně utkvěl v paměti. Najednou mi připadá jako herec, který dozrál a je neuvěřitelně charismatický. Všimli jste si ho v některém filmu nebo seriálu? 

Komentáře

  1. No, u nás sa na Tomáša nedá nenaraziť. Sprvoti na mňa pôsobil trochu arogantne, ale je to pre mňa Pán herec. Zapáčil sa mi v seriály Dr. Dokonalý, pokračovalo to Za sklom. Výborný bola aj v Klamstve, ale mám ho rada aj v komédiách :-) Zasmejem sa aj na Diana a Tomáš, či Pán Profesor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nic z toho jsem asi neviděla.

      Vymazat
    2. No, sa asi ťažšie dostanete k slovenským seriálom ako my k českým

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky