Známí neznámí

Film Známí neznámí (ČSFD) je adaptací jiného filmu podle stejného scénáře a existují i další verze. Zatím jsem neviděla původní italský film, ale pokud bude příležitost, podívám se. 





Snímek je o tom, že každý má nějaké tajemství. Ať už před svým partnerem nebo přátely, ať už se jedná o nevěru, neoblíbenost rodičů... Každý se za něco stydí a někdy je lepší si tajemství ponechat. (Tím samozřejmě neschvaluji nevěry...)

Film je postaven na hereckých výkonech. Většina slovenských herců je pro mě neokoukaná, což rozhodně neplatí pro Táňu Pauhoufovou. Nejvýrazněji působí jako skoro vždy Martin Hoffman. 

Jestli máte rádi hořké komedie o vztazích, které nejsou úplně tuctové, film by se vám mohl líbit.

Zároveň se objevila titulní píseň k tomuto filmu. Jmenuje se Jedno ráno (YOUTUBE) a v česko-slovenské verzi ji nazpívala zpěvačka Tina a herec Martin Hofmann (existuje ještě jiná verze, pouze slovenská). Je to první píseň, kde figuruje Martin Hofmann jako zpěvák a musím říct, že když jsem ji náhodně slyšela v rádiu poprvé, úplně mě uhranula. Zpívajícího herce jsem podle hlasu poznala, což u dnešních zpěváků nebývá úplně obvyklé. Sice to není zpěv, na jaký jsme zvyklí třeba ve stylu Karla Gotta, ale pro mě je opravdu fascinující. Hofmann zpívá (recituje) velmi uhrančivým, charismatickým a zároveň uklidňujícím způsobem. Někde v komentářích na YOUTUBE ho přirovnávají k Leonardu Cohenovi a s tím musím souhlasit. Celá píseň jeho repertoár tak trochu připomíná. Po delší době je to pro mě zase skutečný objev. Písnička, kterou si chci pouštět opakovaně. Třeba se vám také bude líbit.


Komentáře

Oblíbené příspěvky