Soukromý rozhovor

Kniha Soukromý rozhovor (Databáze knih).
Smutné čtení, ale čekala jsem to.


Rozhovor staré ženy se svým malým já, které postupně dospívá.
Začíná to jako popis života obyčejné rodiny, pokračuje omezováním práv židovské rodiny přes terezínské ghetto do Osvětimi. Koncem války nebezpečí nekončí. Ještě cesta domů. 
Ne všichni členové rodiny přežijí.
Před lety (hlavně v době navštěvování VOŠ) jsem četla několik knih odehrávajících se v koncentračních táborech (hlavně od Lustiga nebo Remarqueho), ale z žádné knihy si předtím nevybavuji pasáže o pochodech Židů a cesty domů. 
Tématiku 2. světové války úplně nevyhledávám, ale když mě zaujala knížka Zakázané holky, přečetla jsem si od stejné autorky i tuto, opět v elektronické podobě. 
Pokud je toto váš šálek čaje knížek, doporučuji.

Komentáře

  1. S tematikou holokaustu som prečítala už niekoľko kníh. Mamina mala istú chvíľu takú obsesiu, takže máme doma Tetovača z Auchwitzu a podobné. Keby nemám aktuálne rozčítaných asi 5 kníh, tak zlúsknem aj túto, možno niekedy v budúcnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Ti nevadí Česká verze, tak na mlp.cz je to opět dostupné zdarma.

      Vymazat
    2. čeština vôbec nevadí :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky