Zapomenuté miss

Když jsem byla malá, pravidelně jsem v 90.letech sledovala soutěže Miss. Ono jich zase tolik nebylo, alespoň těch, co si hrály na celounárodní úroveň. 

 

Byla prostě jedna hlavní Miss a pak byly ty mezinárodní, což byla zajímavá podívaná, protože tam bylo spousta exotických krásek. Proto jména jako Kateřina Stočesová nebo Petra Minářová pro mě nejsou neznámá. Dokonce si pamatuji i to, jak Miss World vyhrála Aishwarya Rai. Ale kdo dnes zná tato jména?

Za těch 20 let se objevily i další soutěže a podle mě to není už taková prestiž být Miss. 

A jaká jména třeba přežila víc jak dekádu?

Indickou krásku Aishwarya Rai znají hlavně milovníci bollywoodských filmů, ostatní asi ne. Některé Miss si pamatujeme díky tomu, že uspěly v mezinárodní konkurenci (například Monika Žídková, Taťána Kuchařová, Ivana Christová),  že se prosadily ve světě podnikání nebo politiky (Monika Maláčová, Pavlína Babůrková, Jana Doležalová), jsou z nich moderátorky (Iva Kubelková, Radka Kocurová, Lucie Váchová, Lucie Králová), hrají ve filmu (Jitka Kocurová) nebo v muzikálech (Jitka Válková) jsou známé osobnosti v zahraničí (Alena Šeredová) nebo jen plní stránky bulváru, ať už příležitostně (Helena Houdová) nebo celkem pravidelně (Agáta Hanychová, Aneta Vignerová).

A jak se jmenuje poslední Miss? Jestli pro rok 2024 byla už zvolena netuším a je mi to jedno. Že nějaká slečna zastupující ČR vyhrála poslední Miss World jsem zaznamenala, ale jméno si asi zapamatovávat nebudu. Nějak nemůžu přijít na to, proč bych to měla dělat. Ať mi to dámy prominou.

Komentáře

  1. No, v 90tkách boli missky aj modelky hit. Dnes to už tiež nesledujem a aktuálnu scénu vôbec nepoznám.
    Ivanu Christovú som stretávala ešte v bývalej robote mala salón v tej istej budove, kde som pracovala a bola stále krásna a usmievavá :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky