E-knihy

V posledních letech stále víc čtu knížky v elektronické podobě. Neznamená to, že bych nečetla klasické knížky vůbec, ale v některé období bývá poměr přečtených knížek celkem vyrovnaný. 



Mám k tomu několik důvodů. Například to, že elektronické knížky (e-knihy) mám v mobilu a mohu si je kdykoli číst. Například uprostřed noci, když nemůžu spát, během kojení, při čekání u doktora, v nemocnici... Mít s sebou knížky v mobilu na dovolené je také praktičtější než tahat několik bichlí na dovolenou. Občas si půjčuji i knížky z knihovny, ale některé knížky jsem si nechtěla půjčovat, protože měly stovky stránek a nechtělo se mi je nosit opakovaně na prodlužování půjčení. A velkou roli v mém čtení e-knih hraje také to, že Městská knihovna v Praze připravila a připravuje větší množství e-knih. Jedná se nejen o klasiku (Čapek, Němcová, Kožík...), ale i novější literaturu. Na stránkách www.mlp.cz si můžete vybrat sami, většinou z několika formátů knihy, které jsou bezplatně dostupné. Čtečku knih nemám a nepoužívám, nevím tedy, zda je to vhodné i pro toto použití.

Články tady na blogu, které jsem napsala o knížkách, které jsem četla v elektronické podobě, jsem označila štítkem "E-kniha" a většinou jsou dostupné právě na mlp.cz.

Tak příjemné čtení.

Komentáře

  1. Ja si na tie e-knihy nejako neviem zvyknúť. Pár som ich síce prečítala, ale aj nedávnu pár stranovú "knihu" som si nakoniec vytlačila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud Ti to vyhovuje ve všech směrech, zůstaň u klasických knih ;-) to přece nevadí

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky