Zajímavé ženy

Již delší dobu sbírám panenky barbie a díky tomu také sleduji, jaké jsou nově vydávány. A je zajímavé, o jaké se jedná. Díky barbie podle předlohy jsem se před lety dozvěděla poprvé o filmech Hunger Games. 


 

Kromě barbie podle filmových novinek se objevily panenky ze série "Barbie Inspiring Women", kde jsou představovány barbie podle zajímavých žen, které udělaly něco výjimečného, zapsaly se do historie svými činy. A díky tomu jsem se vůbec o některých ženách dozvěděla. Osoby jako Frida Kahlo, Amelia Earhart, Hellen Keller jsem znala již dříve, ale například o Madame C.J. Walker jsem se dozvěděla až díky barbie. Cílem této série je zejména inspirovat dívky k úspěchům v různých oborech, ale jistě i připomenutí samotných zajímavých žen. Moje obzory rozhodně koníček sbírání barbie rozšiřuje.


Komentáře

  1. No, ja som veľmi veľa z nich nepoznala. Ani obe astronautky, ktoré mám doma :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky