Seznamy "to do"

Máte rádi seznamy? Děláte si seznamy tzv. "to do listy"?

Myslím, že mě téma seznamů docela vystihuje. Sice v mnoha ohledech nejsem úplně vzorem perfektního pořádku, ale seznamy toho, co mám udělat, mám ráda. Asi pak mám lepší pocit z toho, když ty svoje úkoly splním, že si je prostě mohu odškrnout. Dokonce si ráda jeden úkol rozdělím na víc úkolů, abych měla pocit, že jsem aspoň něco splnila. Podobně si píšeme doma i nákupní seznamy. 

Stále používám papírky a klasické psaní, seznamy mám ale i v mobilu a elektronické podobě, například i pro náměty na zpracování na tento blog či barbie články. Ale mám napsané i knihy, co chci přečíst, dříve filmy, co chci vidět, co jsem nedávno viděla (ty si pak zapíšu do celkového seznamu viděných filmů...)

A co vy? Píšete si seznamy toho, co máte dělat? Klasické papírové nebo v elektronické podobě? Hlasovat v anketě můžete zde.

Zařazeno k Tématu měsíce - Seznam



Komentáře

  1. Píšem si zoznamy a to teda rôzne, aj klasické na papier aj v elektronickej podobe a potom ich občas aj niekde stratím :-D Hlavne nákupný zoznam si už zvyknem odfotiť do mobilu, lebo sa už párkrát stalo, že som ho zabudla doma :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Píšu si seznam na každý nákup:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se nám občas stane, že si zapomeneme vyškrtat koupené věci a nebo zůstane na ledničce seznam

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky