Cestovatel Erben

Nedávno jsem si přečetla knihu Na vodách Amazonky – Toulky tropickou Amerikou II (Databáze knih), kterou jsem našla v domácí knihovně. Naši domací knihovnu tvoří převážně knížky, které si pořizovala moje maminka, případně které dostala. Samozřejmě máme i jiné knížky, ale v poslední době už je kupujeme zcela výjimečně a to je pak přečtu cíleně a vím tedy, o jaké knížky se jedná. Proto když jsem si vybrala knížku Na vodách Amazonky, nic zvláštního jsem nečekala, jen jiný žánr než životopisy. 


 

A kniha od Josefa Ladislava Erbena mě velmi mile překvapila. Bylo to čtivé, zajímavě napsané a plné informací. A rovněž mě překvapilo, že o tomto muži jsem vůbec nikdy neslyšela. A je to škoda. Byl to cestovatel, který psal o svých výpravách. Ačkoli byl Pražák, víc svého života prožil mimo vlast a zemřel v Austrálii. Více si můžete přečíst třeba v článku, který připravit Český rozhlas.

Komentáře

Oblíbené příspěvky