Platíte raději kartou nebo v hotovosti?

Platíte raději kartou nebo v hotovosti? Jestli chcete, můžete se přidat k anketě, komentářem nebo hlasováním na odkazu zde .


Já mám raději platbu kartou, protože mě obtěžuje s sebou nosit hotovost a hlavně drobné, hlídat si to. Pro běžné nákupy je jednodušší si hlídat, zda mám na účtě dost peněz. Samozřejmě, když půjdeme nakupovat něco mimořádného, třeba větší elektroniku, musíme s tím počítat v každém případě. Ale pohodlnější je platba kartou, nosit hotovost mi ani není moc příjemné. V mnoha případech je nemožnost platby kartou důvodem, proč se do obchodu nebo restaurace nebudu vracet. Třeba hlavně u restaurací nebo i cukráren, kde dáte za nákup několik stovek, mi vadí, že nemůžu zaplatit kartou. Že za parkování nebo zmrzlinu musím platit hotovostí, to celkem chápu, i když z toho nejsem nadšená.

Chápu, že pro malé podniky to může být finančně náročné a ne vždy to proto podporují a platbu kartou umožňují. Na druhou stranu je to v dnešní době ve většině měst už standart. A považuji to i za bezpečnější. A když se dá platit kartou i na Sněžce, proč by to nešlo i jinde.

Zařazeno k Tématu měsíce - Peníze



 

Komentáře

  1. Já platím kartou i v hotovosti. nedá se říci, čím raději. Asi podle okolností nebo podle toho kolik hotovosti mám v peněžence.

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš v hotovosti, kartou jen když není zbytí. Hotovost je svoboda. U karty mi vadí, že se na věčné časy zaznamenává k nahlédnutí třetím osobám, kdy, kolik a v jakém obchodě jsem utrácela.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky