Má mě rád nemá mě rád

Film Má mě rád nemá mě rád z roku 2002 patří asi k mým nejoblíbenějším filmům s Audrey Tautu. Tenhle film mě zaujal víc než slavná Amélie z Montmartru.


 

Amélie je sice výjimečný film, který má velmi zvláštní atmosféru, ale mně se Audrey líbí víc právě jako psychicky nemocná zamilovaná dívka. Ale to se vlastně divák dozvídá až v druhé části filmu. Audrey je tady taky křehká, jemná, ale přitom s určitou vnitřní sílou. Dívka, kterou prostě chcete ochraňovat, chcete jí pomáhat.

Poprvé, když jsem se na tento film koukala, tak jsem její postavě bezmezně věřila a byla jsem překvapena, jaké je rozuzlení příběhu. Přesto se na film po nějaké době klidně kouknu znova, protože je příjemně natočený a Audrey je vlastně taková milá bytost, i když jen na první pohled. Pod jemným vzezřením se skrývá nebezpečné stvoření. A i když po tom víte, že je nemocná a nebezpečná pro své okolí, stejně se na ní nedokážete dívat úplně jako na zločince. Jestli vás můj popis filmu zaujal, tak se na něj určitě podívejte.

Zařazeno k Tématu měsíce - Láska



Komentáře

Oblíbené příspěvky