Bulvár

Sledujete nebo čtete bulvár?


Já ano, i když ne nijak pravidelně. A začala jsem s tím v době covidu, kdy už mě psychicky unavovalo poslouchat, jaké jsou nárusty nakažených a mrtvých.

Dělám to s přestávkami od té doby vlastně pořád, hlavně když se cítím přesycená negativními zprávami z médií. Beru to jako zábavu si číst o někom, kdo se většinou stává dobrovolně terčem novinářů a sociálních sítí. Ve většině případů totiž bulvár v poslední době vychází z toho, co o sobě samy zveřejňují takzvané celebrity. Stejně jako v posledních letech málo kdy mám čas a hlavně energii na to sledovat náročné filmy (třeba s titulkami) místo toho raději vyhledá nějaký nenáročný seriál nebo komedii, tak ze stejného důvodu vyhledám nějaký bulvárních server. Mám pocit, že pro mojí psychiku je příjemnější sledovat kolotoče manželských a nemanželských trojúhelníků, novinky o tom, komu se narodilo dítě nebo se rozvádí, než negativní politické záležitosti, se kterými stejně toho moc neudělám. Ale bulvární pořady v televizi nesleduji, na to narazím jenom omylem. A taková velká fanynka bulváru, abych utrácela peníze za tištěné noviny nebo časopisy, taky nejsem.

Co vy? Čtete bulvár nebo je to pro vás natolik pokleslá zábava, že se tomu absolutně vyhýbáte? Můžete se svěřit komentářích nebo hlasovat na odkazu zde. Děkuji za účast.

Komentáře

  1. Vůbec. Ne ani že bych to považovala za pokleslou zábavu, spíš za úplně zbytečné generování obsahu, ale tyhle věci mě nezajímají ani o lidech, které znám, natož o jiných, takže jsem to nikdy nekonzumovala. To už to musí být hodně velký bizár jako vybrané nejšílenější epizody Výměny manželek, abych chtěla vidět šílenou situaci, ale fakt ne život jiných lidí.

    OdpovědětVymazat
  2. Z času na čas, ale nijako cielene.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky