Troufalky

Troufalky (ČSFD) je seriál o mladých holkách z New Yorku, které pracují v ženském časopise a které jsou stále online. 



Hledala jsem pořad ve stylu filmu Ďábel nosí Pradu, ale víc je to podobné Sexu ve městě. Film Ďábel nosí Pradu jsem viděla několikrát a zase si ho klidně pustím, Sex ve městě jen jednou a bude mi to stačit. Stejně tak Troufalky, v originále The Bold Type. Seriál je to zábavný, barevný (hezké oblečení, hezcí lidé...), ale na můj vkus až moc o sexu a s větším počtem erotických scén. Taky na mě někdy až moc moderní a feministický... Na druhou stranu jsou zde i příběhy a témata neveselá, například vážná nemoc, potrat, týrání modelek, nevěra. Nevím, do jaké míry je to obrázek současné mladé generace v USA, ale jsou věci, které mě překvapily spíš nemile.

Komentáře

Oblíbené příspěvky