Instagramové krásky

Instagram nemám. Ale občas čtu bulvár, který rád používá v poslední době Instagram jako základ článků. 
A tam je módou se chlubit, jak jsme krásní, vysportovaní, štíhlí, šťastní...


A taky se chlubit třeba tím, že dva měsíce po porodu jsou celebrity na své váze a mají vysportovaná bříška. Když jsem byla dva měsíce po porodu, měla jsem 2 kg navíc a brala jsem to jako úspěch. Po prvním porodu jsem měla asi o 5 kilo míň než před těhotenstvím, ale to bylo tím, že jsem měla dietu kvůli těhotenské cukrovce. Podruhé dokonce jsem měla od doktorky nařízeno pořádně jíst, protože jsem ze začátku málo přibírala. 
Mám depresi z toho, že nevypadám po porodu jako ty instagramové krásky? Ne, nemám. Protože si uvědomuji, že daleko důležitější než to, jestli mám perfektní tělo (což jsem neměla ani předtím) je skutečnost, že moje tělo zvládlo přivést na svět dvě děti. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem v těhotenství nepřibrala třeba 30 kg, protože toho se zbavit by bylo daleko horší. V každém případě si myslím, že ani takové případy, kdy žena po porodu opravdu má nadváhu, že se jí nedaří shodit větší počet kil, to nemá právo kdokoliv hodnotit, zvlášť muži (kteří si vůbec nedokážou představit nápor na ženské tělo). Ženské tělo je skutečně obdivuhodné a těhotenství a porod je toho největším důkazem.

Komentáře

  1. Mám kamošku, čo vyzerá, že ani nerodila a má 1,5 mesačné dievčatko a takmer 3 ročného chlapčeka, ale myslím, že na tom vôbec nezáleží.
    Ženské telo je úžasné, nech vyzerá akokoľvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám kamarádku, ta má 5 dětí a pořád vypadá, jako by právě odmaturovala 😀

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky