Dobrý Objev

Občas narazím na něco nebo někoho, co/kdo mě z nějaké důvodu upoutá. Třeba zajímavý herec. Proto je tu občasná rubrika Objev.



 

Například kdysi (asi více než před 20 lety) jsem viděla v Divadle ABC herce Martina Písaříka, myslím že to bylo ve hře Jak je důležité míti Filipa. Později se mi to stalo ještě s jinými herci, hlavně naživo v divadle. V poslední době už tolik ne, možná i proto, že do divadla vlastně nechodím. 

Ale nedávno jsem si všimla zajímavého herce, ve více projektech, ale nejvíc asi ve filmu Služka (ČSFD). Když jsem se dozvěděla, že se jedná o Cyrila Dobrého (ČSFD), vůbec jsem se nedivila. Talent a charisma má zjevně po otci Karel Dobrý a nejen po něm. Je také vnukem Jiřího Hrzána. 

Karel Dobrý mě kdysi zaujal v několika filmech, kupodivu jsem si jej však všimla nejprve v zahraničních filmech, třeba ve španělském filmu Dívka tvých snů (ČSFD). Je škoda, že český divák ho skutečně zaregistroval asi až v Hastrmanovi, kde se mu konečně dostalo pořádné hlavní role.



Komentáře

Oblíbené příspěvky