Nový hlas v pražských tramvají

Přibližně od začátku letošního roku se v pražských tramvajích objevil nový hlas, který namlouvá názvy stanic a podobně. Jedná se hlas o herce a dabéra Jana Vondráčka.


V době před na mluvením a výběrem proběhla anketa, které jsem se neúčastnila, nějak mi to uteklo, ale kdybych měla vybírat, tak budu taky hlasovat pro Jana Vondráčka. Hlas má příjemný, v dabingu rozpoznatelný, je to podle mě dobrá volba. Tramvají jezdíme spíše nárazově, proto to nějakou dobu trvalo, než jsem hlas slyšela v tramvaji, respektive jsem si uvědomila, že to je nové namluvení. Namluvené je to hezky, srozumitelná artikulace, příjemný tón hlasu. K tomu nemám co vytknout, i když to může působit možná trošku monotónně, aby to nebylo rušivé. To co mi spíše vadí, je to, že v tramvajích, kde jsem jela, to nebylo puštěné příliš nahlas a pokud se člověk opravdu nesoustředí a nevěnuje tomu pozornost, tak ani nepostřehne, že jsou puštěné nahrávky stanic. Možná, že to je úmysl, ale obávám se, že třeba v rušnějších tramvajích, kde mluví spousta lidí nebo jsou v okolí slyšet další tramvaje, auta z venku, tak slyšet a rozumět zastávkám může být docela problém. Tak třeba to ještě dopravní podnik časem vychytá.

Komentáře

  1. To býva tak celkovo problém, že to hlásenie býva potichu, to sa mi už párkrát v spojoch stalo :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak to jsem vážně nepostřehla, moc zajímavá informace. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky