Sprostá slova

Používáte sprostá slova?


 

V dětství jsem prakticky sprostá slova nepoužívala, protože moji rodiče je nepoužívali. Vlastně je za to obdivuji, že se v naší přítomnosti dokázali ovládat. To už muselo být něco mimořádného. Bohužel jak jsem rostla a ocitla se v různých životních situacích, můj slovník trošku zhrubnul a některé neslušné výrazy občas použiju. Většinou to není v situaci, kdy se nějak prezentuji, nemluvím jako dlaždič přirozeně, ale až ve chvílích, kdy jsem rozčílená. Bohužel situací, kdy jsem z něčeho vytočená, je nějak víc, než bych chtěla a potom nejrychlejší způsob, jak ze sebe dostat negativní energii je právě nějaké to nevhodné slovíčko. Nejsem na to pyšná, ale jsem cholerik, i když spousta lidí mě na to na tipuje. Dost možná, že o co víc se ovládám na veřejnosti, tak o to pak víc se neudržím v soukromí. A nejhorší je na tom to, že stačí jedno nevhodné slovíčko použito jednou za měsíc a vaše okolí si to může zapamatovat. A co hůř, vaše dítě se to může zapamatovat. Takže potom vás ostatní můžou považovat za hrubiána permanentně. 

Jak jste na tom vy? Používáte sprostá slova běžně? Máte pocit, že není za co stydět a že to k vám patří? Nebo vás to mrzí? Používáte sprostá slova jenom kvůli vyplavení negativní energie? Můžete se svěřit v komentáři nebo hlasovat v anketě zde. Děkuji

Komentáře

  1. Určite mi nejaká tá nadávka občas ujde, ale snažím sa si dávať pozor hlavne pred tým našim záznamníkom. Ušlo mi nedávno v aute, že do hája (hej, ja viem, nič hrozné), a už som zo zadného sedadla počula asi 50x po sebe do hája. Ale v duchu som si povedala, že lepšie toto ako to, čo mal dovtedy od tatinka do r.ti :-D
    Muž teda nadáva naozaj hrubo a dosť mi to vadí, lebo mám pocit, že naše dieťa bude to, ktoré naučí nadávky iné deti v ištutúciách.
    Inak moji rodičia tiež nijako zvlášť nenadávali, pamätám si, že oco ma raz viezol už ako dospelú a niečo zanadával na iného vodiča a ja som z toho ostala taká zaskočená, že som pár minút nevydala ani hlásku.
    Raz som tak vybuchla pre niečo ešte v práci a to ozaj lietali strašné veci a kolegyňa na mňa vydesene pozrela a povedala: no, netušila som, že v Tebe je niečo takéto....odvtedy sa snažím ovládať aspoň v tom prejave, keď už kričím :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky