Dlouhodobá stáž

Mám tu hypotetickou otázku a prostor k úvahám:
Jeli byste na nějakou dlouhodobou stáž nebo práci v zahraničí (třeba na půl roku do USA nebo Austrálie), pokud byste měli nechat doma stálého partnera/ manžela, se kterým byste se celou dobu nemohli vidět naživo, potkat, vrátit se na nějakou dobu zpátky nebo on nemohl jet za vámi?



 
Já si to nedokážu asi představit, ale pravděpodobně bych o něčem takovém vůbec neuvažovala.
Na škole, když jsem jela na několik měsíců na semestr na praxi do Španělska, tak jsem dlouhodobý vztah neměla, takže jsem před takovým rozhodnutím nestála. Ale možná, že bych se na to vůbec nehlásila. 
Po střední škole jsem chvilku uvažovala o tom, že bych místo VŠ mohla jet někam do ciziny třeba jako aupair. Jako takový nouzový plán. Ale na to nedošlo. A taky mi v tom tehdy žádný dlouhodobý vztah nepřekážel. Vzhledem k tomu, že na konci VOŠ jsem si vyzkoušela žít jinde v cizině, později jsem o tom už neuvažovala.  

Komentáře

Oblíbené příspěvky