Známky A/B - anketa

Kupujete někdy známky A/B (ty základní)? Kupovali jste i tehdy, když vám nabízeli "lízací" se Zemanem? 



Občas nakupuju a se Zemanem jsem vždycky odmítala. Od té doby kupuju známky rovnou s tím, že chci bloček se samolepkami večerníčků, vlaků, zvířat... Ale pokud by byly známky s obrázky zámků nebo hradů, tak to bych si klidně koupila (tedy pokud bych kupovala, protože v poslední době tolik neposílám pohledy a dopisy). Děkuji za komentáře.

Zařazeno k Tématu měsíce - Známky


 

Komentáře

  1. Dřív jsem psala pohledy a dopisy častěji. Teď píšu málo, ale Zemana bych asi nedokázala olíznout:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Známky byly vždycky to poslední, co jsem řešila. Obvykle jsem posílala pohledy, tak bylo jansé, že musí být hezké to, co pohled vyobrazuje, ale známka za mě byla vždy jen prostředek, jak ho odeslat. :D
    Nešířila se z lízání Zemana nějaká choroba? Nebylo to třeba v době covidu? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky