Zajímavé známky

Česká pošta vydala v nedávné době zajímavé známky. Myslím tím prezidentskou známku, připadá mi trochu v retro stylu, potom známku s Libuší Šafránkovou a Josefem Abrhámem (odkaz na článek Idnes.cz).


 

Všechny mi připadají docela povedené, ale asi nejraději bych si kupovala Libušku. Proto mi přijde škoda, že taková krásná známka má hodnotu 34 Kč a tudíž je v současné době určená na posílání prioritních pohledů a dopisu. To bude stejná hodnota jako známky A, ale Česká pošta to často mění a hodnotu těch nejpoužívanější známek stále zdražuje. Proto se dá se čekat, že je dlouho tato známka ekvivalentem A nebude. Proto vlastně všechny známky, které nejsou označeny písmeny A, B,  případně E (evropské známky) budou sloužit spíš jako sběratelské a nebudou mezi lidmi tolik používané. Proto dost možná častěji dostanete pohled se známkou prezidenta nebo nějakou jinou. Vlastně mě překvapuje, že Česká pošta (která by měla snad raději zkrachovat) vydává známky s určitou částkou a ne pouze písmena.  Vzhledem k tomu, že během posledního roku došlo ke zdražení asi už třikrát, je jednodušší kupovat známku s tím že to je A nebo B. A kupovat známku s tím, že má dojít do druhého dne, to je opravdu zbytečná investice. Někdy dojde taky za týden. Vzhledem k velkému zdražování v poslední době právě poštovních známek asi spousta lidí stále více omezuje posílání pohledů a dopisu. A pravděpodobně ani já nikdy neuvidím naživo tuhle tu krásnou poštovní známku s pohádkovou Popelkou.
 
Mimochodem tento týden jsem byla na poště dvakrát kvůli balíčku z Balíkovny a v obou případech tam bylo nezvykle málo lidí.
 
Zařazeno k Tématu měsíce - Známky

Komentáře

Oblíbené příspěvky