Brakýři

Nedávno jsem narazila na televizní inscenaci nazvanou Brakýři (ČSFD), o které jsem vlastně nic nevěděla, netušila jsem o co se jedná, vybrala jsem si to podle hereckého obsazení.



A v průběhu sledování jsem to brala jako určitou detektivku nebo spíš westernový příběh, protože se to odehrává v 19. Století v Americe, nechybí tam chlapi s kolty. Trochu jiný význam to získalo v okamžiku, kdy se tam objevili členové ku-klux-klanu, i když tam se tak nenazývají, tam se nazývají pouze bratrstvem. Pokud jste inscenaci neviděli a chtěli byste, tak nebudu prozrazovat konec. Pak mě překvapilo, že jsem se dočetla, že je to podle knihy s Sherlockem Holmesem, protože zde Sherlock Holmes vůbec nevystupuje. Autoři této adaptace postavu Sherlocka Holmese úplně vynechali. Přesto stojí inscenace za podívání právě kvůli rozmanitým hercům, ať je to Vladimír Kratina, Zdeněk Řehoř nebo Lukáš Vaculík.

Komentáře

Oblíbené příspěvky