Promlčeno

Nedávným milým překvapením se pro mě stal film Promlčeno (web ČSFD). Narazila jsem na něj náhodou, na první pohled mě zaujal hlavně obsazením, Karel Roden v hlavní roli může být dobrá volba, i když taky ne vždycky.


 

Film s prvky psychologického dramatu, je to trošku detektivka, vlastně celý film čekáte, co se z toho vyklube. Možná jsem čekala jiný závěr, ale ve výsledku nejsem zklamaná. A hlavně působili opravdu věrohodným dojmem hlavní herci, samozřejmě zmiňovaný Karel Roden ale i další, třeba přirozeně a civilně působila herečka Barbora Bočková. I když na konci rozuzlení přinesla informaci, že je její postavě asi 20 let, tak to mi moc reálně nepřišlo. Vzhledem k věku herečky i tomu, že působila daleko starší než Denisa Barešová. 

Ale v každém případě film doporučuji, z české i zahraniční tvorby z roku 2022 patří určitě k těm povedenějším.

Zařazeno k Tématu měsíce - Mlčeti zlato, mluviti stříbro


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky