Lovci přátel na FB

Znáte lovce přátel na Facebooku? 



Já tak říkám těm, co si mě chtějí přidávat do přátel, aniž bych je znala osobně, někdy s nimi komunikovala, psala si s nimi nebo od nich něco kupovala. Prostě jen na základě toho, že máme někoho jiného společného v přátelích nebo jsme třeba ve stejné skupině na Facebooku...

V přátelích chci mít a mám jen takové lidi, které reálně znám, jsou to mí kamarádi nebo kolegové, spolužáci, které prostě znám i normálně bez Facebooku, případně s nimi udržuji kontakt ještě nějak jinak. 

Jak jste na tom vy? Co si o tom myslíte?

Zařazeno k Tématu měsíce - Lov


 

Komentáře

  1. Lovce přátel znám, a lezou mi krkem :D Je fakt, že na Facebooku mám pár "virtuálních" přátel i z blogu, ale jinak si nikoho cizího nepřidávám. Na své soukromí jsem opatrná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, taky mi občas přistanou žádosti od lidí, které neznám. Mažu to....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky