Forrest Gump

Mám moc ráda film Forrest Gump (ČSFD), byl to nejoblíbenější film mojí maminky. Tak asi proto jsem se rozhodla poslouchat stejnojmennou audioknihu, (papírovou) knihu (Databáze knih) jsem nečetla, ale předpokládám, že je stejná.  



Největší předností audioknihy je načtení Janem Hartlem, tomu se nedá nic vytknout. Jinak knížka pro mě byla zklamáním. Je tak jiná než film. A to mi vadí. Ale nejen to. Film působí v mnoha momentech nereálně, ale kniha je prostě přitažená za vlasy. Třeba část práce pro NASA. Vadí mi přespříliš použitých vulgarismů a celkové vyznění. Ani nevím, jestli mi je knižní postava Forresta sympatická. Filmová rozhodně ano.

Jestli máte tento film taky rádi, možná ani knihu nečtěte/neposlouchejte. Nebo ji považujte za samostatnou záležitost. Kdyby film nebyl natočen, tak bych na to asi měla jiný názor, ale pravděpodobně by mě nenapadlo o ní uvažovat. Na film se určitě podívat znovu a znovu, o knížce (audioknížce) to říct nemůžu.

Komentáře

  1. Tento film mám veľmi rada a neviem, či by som bola ochotná prijať nejakú inú verziu Forresta než tú, ktorú svetu spravil Tom Hanks.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ta knížka byla fakt... překvapení. Celá část s NASA, vesmírem a pak ztroskotáním v džungli byla naprosto mimo a Forrest vážně nebyl sympatická postava. Líbilo se mi jenom, jak v ní od něj lidi odcházeli ne proto, že naejdnou vypadli z obrazu nebo umřeli, ale proto, že uznávali, že buďto on moc komplikuje život jim, nebo že oni nemají dobrý vliv na něj, a i osud Jenny mi v ní byl milejší. Ale jinak...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky