Rozečtené knihy

I když se o to občas snažím, stále nečtu tolik knih, kolik bych chtěla. Ideál spícího dítěte, já jak si u toho čtu knížky... se koná velmi málo. Nebo prostě nemám energii. Možná i proto mám víc než kdy jindy rozečteno několik knížek najednou. I když...



Asi jsem to tak měla vždycky. Začala jsem ji číst, pak si ji třeba šetřila. Nebo různé žánry. Pro různé nálady. Nyní mívám rozečteno tak 5 knížek. 


1. Nějakou beletrii v elektronické podobě, tu čtu asi nejčastěji. Můžu ji číst kdekoliv, když mám mobil, při neplánovaném čekání, pokud jsem sama, když Kulíšek usnul v kočárku na procházce, v noci, když nemůžu spát...

2. Nějakou beletrii v klasickém papírovém vydání. Četla jsem si hodně ze začátku při kojení, pak už výjimečně, když mám volno. Nebo při plánovaném čekání, pokud jsem sama.

3. Populárně naučnou nebo odbornou literaturu, příručky o dětech apod. Čtu po menších částech, když mám volno, nárazově.

4. Dětské knížky (nemyslím obrázkové, to nepovažuji za četbu pro sebe...) máme v různých místnostech. Mám jich rozečteno několik, jednu se snažím číst intenzivněji při uspávání, ostatní, které Kulíška přestaly bavit, chci někdy dočíst. Minimálně sama, abych si na ně vytvořila názor.

Nemám ráda knihy, které začnu číst a nikdy nedočtu. Vždy počítám s tím, že se k nim někdy vrátím. To jsou výjimečné případy, že se mi kniha natolik nelíbí. 

Takže nejčastěji čtu dětské a elektronické knížky. 

Jak to máte vy? Taky máte rozečtených knížek víc najednou nebo zásadně novou začnete až po dočtení předchozí? Rozepište se v komentářích nebo na svém blogu.

Komentáře

  1. Väčšinou som nemávala rozčítané viac ako dve, ale teraz mám rozčítaných hneď niekoľko a v podstate akosi ani jednu nezvládam dočítať. Najlepšie sa mi číta u maminy, lenže tam si neberiem knihy, keďže tam ich je dosť, takže tie moje mi tu stoja.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi se mi nestalo, že bych knihu nedočetla. Pak při dětech občas. Ale s přibývajícím věkem a stálým nedostatkem času jich už méně dočítám než nedočítám. Jako mladá holka jsem tohle nechápala u mamky - no, a po letech jsem na tom podobně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem chodila do práce - tak na knihy nebyl čas. Bydlíme v baráčku a máme velikou zahradu - ta zabrala nejvíce času. Nyní když jsem v důchodu - tak čtu každou volnou chvilku. Oblíbila jsem si Petru Stehlíkovou - Naslouchač, Faja, Nasterea. Jsou to fantasy romány. A mám ráda i J.R.Ward - Bratrstvo černé díky - taky fantasy romány.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky