Seriál Arabela

Kouzla, to jsou pohádky. Pohádkou, přesněji pohádkovým seriálem, který můžu vidět opakovaně, je původní Arabela (web ČT). Však ho také televize nemálo opakuje.



Asi jste si taky říkali, jak by bylo hezké mít kouzelný prsten. Kolik kouzel by se dalo udělat, jídel rychle vyčarovat... asi už nemám dětskou fantazii, protože mě napadají hlavně praktické věci. Jak by se dal ušetřit čas a rychle cestovat, čas místo vaření. A to rychlé oblékání. To jsem vždycky záviděla nejen protagonistům Arabely, ale i čarodějce ze seriálu Sabrina (ČSFD), která se v mžiku oblékla jen pohybem ruky. O to víc si pak bytosti z kouzelných světů váží obyčejných věci jako je přátelství a láska. I když to je vlastně taky kouzlo. 

Seriál Arabela je povedený z mnoha důvodů. Viděla jsem ho snad desetkrát. Pokaždé mě zaujme něco jiného, třeba se zaměřím na jinou postavu. Naposledy jsem si všimla, že i jiné postavy než hlavní Arabela jsou nadabovány. Třeba čarodějnice. Asi k tomu byl důvod. Nikdy se také už nedozvíme, jestli by Arabela působila tak jemně, étericky a kouzelně, když by ji nemluvila Libuška Šafránková. 

Zařazeno k Tématu měsíce - Kouzla 



Komentáře

  1. Hezký seriál. Už od mala se mi ale nelíbila civilní podoba Arabely. Působila na mě jako postarší paní a ne jako pohádková princezna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mně se víc líbila taky v pohádkovém kostýmu, protože měla dlouhé vlasy a princezna má mít přece dlouhé vlasy :-D

      Vymazat
    2. Taky jsem to tak v dětství vnímala. Později už mi to tak nevadilo, ale jako malé hodně :-)

      Vymazat
  2. Arabelu si také moc ráda pustím (a to nejen já, ale celá rodina). Ale jen první sérii, ta druhá nás moc neuchvátila. Jako dítě jsem si taky přála mít kouzelný prsten...no, a teď vím, že člověku stačí být pozitivní, mít kolem sebe fajn lidi a ke kouzlům a splněným přáním pak není daleko:-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky