Posílání na dobírku

Dnes mám zase jednu anketní otázku nebo otázku na zamyšlení. Necháváte si posílat věci na dobírku? Případně jestli vy posíláte něco na dobírku, pokud prodáváte třeba na bazarech starší věci?


A pokud si to chcete nechávat posílat na dobírku, je to z toho důvodu, že vám to připadá bezpečnější?

Já jsem si jednou před několika lety nechala poslat něco a platila jsem to na dobírku. Ten důvod byl tehdy asi takový, že jediný způsob jak si to nechat poslat, byla Česká pošta, tak jsem to chtěla platit až tehdy, když jsem si byla jistá, že mi to Česká pošta opravdu doručí. Protože taky už se stalo, že s balíkem přes Českou poštu byly problémy. Ale jinak mi to nepřipadá příliš logické a bezpečné. Protože pokud budu platit za balíček, který mám v ruce, nevím co obsahuje. Pokud je to něco od podvodníka, podvodník si nějaký fígl najde. Třeba v balíčku nebude knížka, kterou jsem chtěla, ale jenom něco starého, co patří do sběru. A pro mě jako pro prodávajícího je to zcela nevyhovující, protože přijdu při zasílání na dobírku o výrobek a ještě platím poštovné, tak v případě, že si to kupující nepřevezme a nezaplatí, ztratí se to, tak to jsou daleko větší náklady.

Děkuji za komentáře

Komentáře

  1. Já za sebe můžu nabídnout dva pohledy - zákazník i prodávající:-). Jako prodávající je pro mě fajn platba předem, protože se mi nemůže stát, že bych nedostala zaplaceno...ale já jsem hodně důvěřivý člověk, takže stejně posílám co nejdřív, a platba kolikrát dojde až později:-).

    A jako zákazník? Také upřednostňuji platbu předem (ideálně s QR kódem) - je pro mě totiž nejjednodušší a musím říct, že se mi ještě nikdy nestalo, že bych nedostala objednané zboží. A manžel? Ten má úplně nejraději okamžitou platbu přes platební bránu, protože pak nemusí myslet na to, zda platil či ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako zákazníkovi mi taky nejvíc vyhovuje platba předem kartou nebo převodem, QR kód je málokdy.

      Vymazat
  2. Z času na čas si dám niečo poslať na dobierku, resp. na zaplatenie pri prevzatí, obzvlášť z obchodov, ktoré ešte nepoznám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky