Nemám ráda petardy

Nemám ráda petardy. Jsem snad kvůli tomu strašpytel?


 

Narazila jsem na názor, že když se někdo bojí petard (třeba i děti nebo zvířata), je to strašpytel, možná bylo napsáno srab. Nechápu jak někdo takhle může uvažovat. Nejde o to, jestli se petard bojím. Vadí mi. Vadí mi to, že během Silvestra to je celý den, večer jako na válečné frontě. Vadí mi to, že uprostřed prosince v noci třeba kolem půlnoci mě vzbudí rány odrážející se do oken. Ohňostroje jsou hezké, ale užiji si je více v televizi, kdy je mám možnost vidět. Petardy většinou pouze slyším, a nevidím je. Jestli to udělá radost tomu člověku, co je odpaluje a ještě několika jeho příznivcům, tak to je asi všechno. Většina lidí v okolí totiž musí taky slyšet jenom ten rámus.

Komentáře

  1. Tiež ich nemám rada a hlavne presne ako píšeš to ich neuvážené používanie. Pár minút o polnoci na Silvestra/Nový rok - OK. To prežijú aj zvieratká, aj deti si myslím, keby to tak bolo, ale že to tak nie je, vie asi každý človek žijúci v meste (možno aj na väčšej dedine - neviem).
    Pamätám si, že keď brácho išiel do puberty, predávali sa "piráti" a to iba buchlo a neurobilo to nič viac, než hluk. Skvelý výmysel. Fakt.
    Ešte tie delobuchy, čo robia ohňostroj, no dajme tomu, ale aj tak som si to nikdy nekúpila a ani nehodlám. Tento Silvester sme mali farebné prskavky, z toho bol len riadny smrad a aj tak nám bolo fajn.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky