Zákulisí blogu aneb jak vzniká blog

Jak vzniká můj blog? O zákulisí barbie blogu jsem psala před časem tam, konkrétně zde.


 

Ostatní moje blogy (food - jídelníček, puzzle, foto) nejsou tak propracované jako tento můj "základní". Ale princip je v mnohém stejný. Snažím se o pestrost a střídat rubriky a témata (podobně jako panenky na barbie blogu). Na tomto blogu je několik rubrik, které vycházejí pravidelně každý měsíc (ovšem bez určeného termínu). Dále rubriky, které vycházejí tehdy, když je na ně prostor a když mám chuť o tomto tématu psát. Některé články mám připravené již týdny dopředu, jiné průběžně. Snažím se hlídat to, aby články vycházely aspoň občas, u dalších blogů mám připravené články v určených termínech. Na tomto blogu vycházejí články nejméně po 3 dnech, někdy častěji (hlavně mám potřebu něco sdělit skoro okamžitě). I v rámci rubrik se snažím témata střídat, aby se například čtenáři v Encyklopedii dozvěděli jednou něco o vynálezech, jindy o módě. Tipy na výlet jsou také z různých oblastí, i když logicky dominuje Praha (jsem z Prahy a v poslední době podnikáme výlety spíš jen po městě než mimo).

Na blogu zveřejňuji články přiřazené k Tématu měsíce, které vyhlašuji v rámci Klubu blogerů. Někdy je to tak, že mě napadne téma a článek, co by mohl být vyhlášen, jindy až po vyhlášení tématu vymyslím článek.

Ilustrace se snažím hledat ve svém archivu. Mnohé rubriky mají univerzální ilustrační fotky, jinde si pomáhám focením v okolí. 

Připravovat blog(y) mě baví, jinak bych to nedělala. A pokud tím potěším nebo pobavím i jiné čtenáře, je jen dobře.

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky