Protivný sprostý matky

Nejsem příznivcem nějakých diskuzí na internetu, kde si ženy líčí svoje pocity a rady ohledně dětí a rodičovství, na to mi stačí blog. Ani proto jsem se nechtěla dívat na pořad Protivný sprostý matky (web ČT). Nějak se ale ke mně ten pořad dostal a viděla jsem víc dílů.


 

 

Není to rozhodně pořad pro každého a někomu se opravdu nemusí líbit kvůli svému netradičnímu způsobu moderování. Pro někoho, kdo je však v podobné fázi života jako já, může být zajímavý. Řeší se tam běžné věci okolo mateřství jako porod a kojení, ale i ty netradiční, například muži na rodičovské dovolené. Několik dílů mě docela oslovilo, přišlo mi podnětných. Třeba pořad osloví i vás.

Komentáře

  1. O tomto som ešte ani nepočula, trochu ma dráždi názov, ale niektoré témy môžu byť poučné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten název asi naznačuje, že to není konvenční pořád. Ale určitě je poučný v tom smyslu, že ukazuje na jiný pohled věci, o kterých jsem si myslela že něco vím. A ani vlastně nevím. A taky to, že nejsem jediná na světě, co zažívá některé věci.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky