Panství Downton

Už delší dobu jsem měla v plánu vidět seriál Panství Downton (odkaz na ČSFD). Jednak proto, že je to kultovní záležitost. A také proto, že filmy a seriály z této doby sleduji celkem ráda.

Seriál je docela zajímavý, většinou mě bavil. I když těch intrik a pokrytectví bylo někdy až moc. Je to hezké prostředí britské smetánky z let 1912 až 1925, hezké kulisy, oblečení. Jen období během války takové není. Možná jsem malinko zklamaná, protože seriál Salón Eliott nebo Pan Selfridge se mi líbil malinko víc.

Víc mě zklamal film Panství Downton (odkaz na ČSFD), která se dějově odehrává po pár letech a který byl i natočen později. Působí jen jako jedna ze slabších epizod seriálu, ale dějově není ani nějak významná. Pokud jste však sledovali všechny série (přes 50 dílů), je logické, že i film budete chtít vidět.


Komentáře

Oblíbené příspěvky