Posloucháte klasické rádio?

Posloucháte klasické rádio?

Možná je to překvapivé, ale ještě doma máme klasické rádio (tedy i s přehrávačem), kde se dají naladit rozhlasové stanice. Protože Kulíšek má rád hudbu a rád se na hudbu tancuje, občas ho pustím. Došlo mi, že po dlouhé době jsem zase chvilku poslouchala rádio aniž bych si vybírala, co za hudbu bude hrát.


 

Někdy je to fajn, protože je to překvapení. Někdy je to méně fajn, protože se mi písnička nelíbí. Ale vypnout můžu rádio vždycky. Nejvíc mě asi rozčilují reklamy, hlavně ty, co se opakují několikrát do hodiny. A ani moc nemusím kecací pořady. Spíš chci slyšet hudbu. To jsou všechno důvody, proč jsem si už před lety raději pouštěla CD nebo playlisty na YOUTUBE. Anebo internetová rádia vybraných žánrů, ale ani nevím, jestli to ještě existuje (to, co jsem tehdy poslouchala já už zrušili). To jsem poslouchala nejčastěji během práce. A jak jste na tom vy? Je pro vás klasické rádio a rozhlasové stanice přežitek pro důchodce nebo na něj nedáte dopustit? Můžete se svěřit v komentářích nebo hlasovat zde.

P.s. Jen pro zajímavost: pamatujete rozhlas po drátě? Já si pamatuji, že jsme ho měli, když jsem byla malá. Bylo zrušeno v roce 1999. 

Zařazeno k Tématu měsíce - Rádio




Komentáře

  1. Ano, zvuková kulisa s nejjednodušším provozem.

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhlas po drátě již nepamatuji, na to jsem příliš mladá :D Klasické rádio již neposlouchám, ale moje mamka si bez jeho poslechu neumí představit ráno, když se chystá do práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhlas po drátě si nepamatuji. V roce, kdy to zrušili, jsem byl mimino. Rádio však stále aktivně poslouchám. Žiji sám a někdy mám chuť to nekonečné ticho něčím zaplácnout. Kecací pořady nemusím, ale samotnou hudbu. Jen díky rádiu zjišťuji, jaká hudba zrovna letí. Na Spotify si akorát tvořím vlastní playlist, ale stejně ho moc neposlouchám, protože mi vadí reklamy (ano, jsem taková držgrešle, která si odmítá za Spotify připlatit, ale já stále žiji v době, kdy hudba byla zadarmo k dispozici). V mobilu mám aplikaci, která se spojí s mou HiFi sestavou přes Bluetooth a mohu si v ní pustit libovolné rádio z celého světa. Nejradši mám Radio 021. Myslím, že je z Polska, ale pouští tam parádní starší songy, které mě vždy chytí. Potom mám v oblíbených jedno tématické rádio, kde vysílají soundtracky z mé oblíbené franchisy neustále dokola. To si rád pouštím při osamocených večerech se sklenkou vína. Jen tak si sednu, piji a vychutnávám si tu hudbu. Česká rádia už moc nějak neposlouchám...

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhlas po dráte si nepamätám. Pamätám si, že keď sme boli s bratom deti, tak sme mali dvojkazeťák a nahrávali sme si pesničky z rádia. Rádio mávame občas pustené, muž si bez neho nevie predstaviť variť.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky