ABBA

Skupinu ABBA a její písničky jsem vždycky vnímala jako povedené, většinou rytmické písničky, které si vždy ráda poslechnu, když je hrají v rádiu. Některé jsem znala díky českým verzím (třeba od Heleny Vondráčkové). Ale novou šťávu dostaly díky filmu Mamma mia. Myslím, že pro mnohé mé vrstevníky to byl také způsob, jak tyto hity vůbec poznat, někdo možná ani původní verze nezná. A na filmu Mamma mia (ČSFD) je hezké, s jakým zapálením herci/nezpěváci zpívají.


 

Abba natočila spoustu krásných písní, jen těžko říct, které jsou nejlepší. Líbí se vám Dancing Queen (YOUTUBE), Money (YOUTUBE) nebo Gimme! (YOUTUBE)? Mně rozhodně.

Komentáře

  1. Moje máma milovala Fernando, já ji mám taky ráda. Tuhle skupinu si vždycky ráda poslechnu. A muzikál Mamma Mia, tak ten přímo miluju

    OdpovědětVymazat
  2. Skupinu si tiež veľmi rada vypučujem, keď niekde hrá a Mama Mia mám tiež rada :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky