Není Potter jako Potter

Tentokrát není řeč o Harry Potterovi, ale britské spisovatelce Alexandře Potter (odkaz na Databázi knih). 

I ona patří k těm málo autorům, od nichž jsem si vyhledala více knih. Čte se dobře, i když S. Kinsella to není. Její knihy jsou ženské romány, trošku zábavné, prostě čtení na léto nebo na cestování, dobře se čte. V posledních letech jsem jich četla několik. Jejich nevýhodou je, že všechny trošku splývají dohromady a podle jména si jich většinu nevybavíte. Mohly by se vám ale líbit tituly Není přání jako přání, Co je nového, kotě?, Já a pan Darcy a asi podle mě nejlepší Kdo je to děvče? Ve všech se objevuje motiv lásky, hledání lásky a sama sebe, mnohdy nevěra. Jestli hledáte knihy z toho žánru, Alexandra Potter může být dobrá volba. 



Komentáře

  1. Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale její jméno je mi matně povědomé, zkusím se po jejích knihách poptat příště v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybavuji si, že před lety, když některá z knížek vycházela, byly po Praze billboardy (to je na knihy neobvyklé), možná i reklamy v časopisech

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky