Náš den

V poslední době vypadá náš obyčejný den asi takhle:

Mezi 6. a 7. hodinou ráno s Kulíškem vstáváme, převlékneme se (já sebe i Kulíška), pak jdeme na snídani.

Potom si hrajeme, během toho se snažím udělat běžné domácí práce, co jsou ten den potřeba (příprava oběda, uklizení nádobí, praní prádla, domácí úklid, žehlení...). Po 9. hodině si dáme ovoce ke svačině. 

Pak se dělá oběd, někdy já, někdy jiný člen rodiny. Kulíškovi většinou já, někdy má jídlo speciální, někdy stejné jako ostatní. Po obědě jdeme odpočívat, malý někdy dokáže spát i několik hodin. Já odpočívám, případně se věnuji mailům, blogu, dalším věcem, na které potřebuji klid. Až se Kulíšek probudí, dáme si svačinu, pak jdeme ven. Záleží na počasí, venku jsme i 2 hodiny. Když přijdeme brzy, dáme si třeba druhou svačinku a hrajeme si doma. Pak už je opět čas na přípravu večeře. Po večeři si chvilku hrajeme (nejčastěji v tuto dobu si s Kulíškem hraje někdo jiný), případně se kouká na Večerníček (málokterý ho zatím zaujme) pak jdu udělat kaši pro Kulíška, aby neměl v noci hlad. Potom si Kulíšek prohlíží knížky, většinou s někým jiným, já si jdu dát sprchu. Pak si jdeme v Kulíškem lehnout, něco mu přečtu a zpívám mu písničky. Když usne, usnu někdy taky, někdy si čtu něco v mobilu, prostě potichu, abych ho nevzbudila.

Takhle to vypadá, že většinu času strávím během dne hraním. Skutečnost je však taková, že se snažím dělat různé věci, přerušuji to a dokončit se mi to podaří někdy až v okamžiku, kdy je Kulíšek zaujatý třeba v židličce s knížkou.

Zařazeno k Tématu měsíce Můj den



Komentáře

  1. Pěkný den, hezky to zvládáš. Líbí se mi, že někdy se synkem něco dělá jiný člen rodiny, nebo jiný člen rodiny vaří oběd. To zní tajemně. Obvykle se napíše manžel, nebo třeba babička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) většinou je tím myšleno dědeček, ale někdy i teta, někdy manžel, momentálně jsme bez babičky. Já obdivuji maminky, co jsou celý den na vše úplně samy.

      Vymazat
  2. Poznám hlavne tú časť, že niečo rozrobím a dokončím to tak na 5ty krát.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky