10 let blogování

10 let v dějinách lidstva nic není, ale v rámci lidského života je to dlouhá doba. I pro někoho, kdo si rekapituluje vlastní život. To zatím není můj případ.

 

Zhruba před 10 lety jsem si začala vést blog o panenkách barbie (na serveru blog.cz). 10 let je vždy v mém životě dlouhá doba, jestli je někomu 25 nebo 35 let je opravdu rozdíl, ale ono i 50 a 60 let je jiná etapa života. Takže co se za těch posledních 10 let v mém životě změnilo? Všechno.

Za tu dobu jsem změnila nejednou bydlení, práci, muže. Poznala spoustu lidí, strávila mnoho času cestováním i zavřená doma o samotě. O maminku jsem přišla, sama jsem se jí stala. Dost možná právě tyto poslední roky byly nejdůležitější a nejzásadnější v celém mém životě.

A co bude dál se uvidí 😃

Článek zařazen k Tématu měsíce - Já

Komentáře

  1. Gratulujem k výročiu 😀👏👏👏 10 rokov je naozaj dlhá doba a podľa mňa sa to tiež u mňa začalo zásadne meniť a formovať c rozmedzí 25-35 rokov.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky