Thalia: Rosalinda

Vybírala jsem opět písničku do Hudební abecedy na stránkách Chudobky.



 

Od zpěvačky a herečky Thalii jsem si vybrala písničku Rosalinda, která ji proslavila v českých zemích. Je to titulní píseň k mexické telenovele, kterou jsem v dobách svého dospívání sledovala. Mám ráda latinské rytmy a interprety, kteří zpívají španělsky, proto jsem od této zpěvačky poslouchala i jiné písně, hezky taneční i balady a poslechnu si je ráda i po letech. Případně si u nich ráda zatancuju.

Odkaz na YOUTUBE 


 

Komentáře

  1. Jaj, kde sú tie časy Rosalindy, Manuely a Divokého anjela...Mne telenovely a pesničky z nich pripomínajú leto u starkej, kedy sa o piatej zdvihlo celé osadenstvo dvora a išlo sa pozerať a potom sa zase šlo von, aby to susedky mohli medzi sebou okomentovať. Nádherné spomienky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky