Roušky v MHD

Taky už mě nebaví, v obchodech a MHD nosit respirátory. Ale beru to jako nutné zlo. I v létě 2020, kdy se situace na chvilku uklidnila, bylo nošení roušek povinné minimálně v nemocnicích a u lékařů.


 

Proto mě rozčilují třeba v metru a autobusech lidé, kteří respirátory nemají nebo je mají sundané, třeba napůl. Samozřejmě, může se stát, že zapomenu, nedojde mi to, že ho nemám nasazený. Ale většinou to nejsou ty případy. Většinou to lidé nemají úmyslně, ze vzdoru. Nezbývá nic jiného, než se jim vyhýbat. Třeba v prostoru metra, na přestupech, kde jste rádi, když vám nikdo nešlape na paty, opravdu není ani prostor na nějaké rozestupy. Venku na vzduchu dejme tomu, ale při čekání ve frontě nebo v autobuse je nemožné být od ostatních cizích lidí dál. To, že v současné době v metru nebo autobuse někdo nenosí respirátor považuji kromě toho, že může jiné nakazit, zejména za bezohlednost. Bezohlednost, kterou dává najevo, jaký póvl jsou pro něj ostatní. Že ostatní ho vůbec nezajímají, že je mu jedno, co si ostatní myslí a jestli se ho třeba bojí. Když vzdoruje patnáctileté dítě, dá se to pochopit, ale dospělý člověk by se měl opravdu chovat tak, aby se za něj jeho doprovod ani okolí nestydělo. A moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého.

Pokud chcete přidat komentáře, prosím slušnou formou. Děkuji

Komentáře

  1. Já ho nosím, protože ho mám na sobě chvilku, ale je otázka, jestli to ostatním celkově spíš neškodí...

    OdpovědětVymazat
  2. Když někdo nemá pyskokryt, nějak to neřeším. Kolikrát si ani neuvědomím, že ho vlastně nemá. Však je to už otravné.

    OdpovědětVymazat
  3. Úprimne, po tých 2 rokoch, čo to tu máme, to už neriešim. Rúško/repsirátor nosím tam, kde je to prikázané, v podstate to neriešim. Tiež sa mi stalo, že som si ho raz zabudla v Lidli dať, ale po upozornení som si ho samozrejme nasadila. Ono, ani očkovanie, tobôž 3000x zle použitý respirátor nie je 100% ochrana pred nákazou. Osobne si myslím, že časom si proste koronou bude musieť prejsť tak 90% populácie.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to otravné. A ležet v nemocnici na přístrojích taky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky