Kdo nosí Pradu?

Film Ďábel nosí Pradu (odkaz na ČSFD) se mi velmi líbil a proto jsem se rozhodla si přečíst knihu, podle které byl natočen (odkaz na Databázi knih). 

Byla jsem zklamaná, nelíbila se mi. Nevyhovovoval mi způsob vyjadřování, obsahující i nadávky, hlavní postava Andy mi na rozdíl od filmu byla vysloveně nesympatická. Ani nevím, jak na mě působila Miranda, protože jsem si ji hned představovala jako Meryl Streep. Na filmu je hezká i barevnost, vizuálnost spojená se světem módy, v knize jsem si musela vystačit s vlastní představivostí. Prostě knížka nemá takový šmrnc, který tomu dal filmový Hollywood. A film patří k mým oblíbeným, které jsem už viděla opakovaně. Skvělá je v něm také Emily Blunt v roli první asistentky.

Ani nevím, proč jsem četla knižní pokračování pojmenované Pomsta nosí Pradu (odkaz na Databázi knih), asi jsem byla zvědavá, co se stalo s postavami. Knížka mě nebavila, vlastně si ani nepamatuji o čem byla, protože mám pocit, že o ničem. Rozhodně není důvod, aby podle ní vznikal film. 


Zařazeno k Tématu měsíce Móda



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky