Holka na zabití

Film Holka na zabití (ČSFD) jsem viděla teprve nedávno. A mile mě překvapil.

 

Snímek jsem dlouho znala podle jména s informací, že hlavní roli zde hraje Dagmar Veškrnová. Možná jsem se mu dlouho vyhýbala z pocitu, že se bude jednat o brutální kriminálku typu Smrt stopařek, kterou jsem kdysi viděla.

Ano, jedná se o detektivku (pachatele neznáme a postupně ho objevujeme), ale kromě napětí a několika temnějších okamžiků je film celkem koukatelný i před spaním. (Jestli se taky snažíte si na večer nepouštět nepříjemné snímky.) Komicky působí hlavní postava v podání D. Veškrnové, které v době natáčení bylo zhruba 18 let. Právě ta pátrá po kamarádce, která zmizela. Za zajímavost stojí minirole Dády Patrasové mluvící polsky. Nejhezčím překvapením filmu pro mě bylo, že se natáčel a odehrává převážně v Peci pod Sněžkou a okolí. 

Já nejsem velkým milovníkem detektivních filmů, většinu jich vidím kvůli některému z hlavních herců. Tento určitě mohu doporučit.



Komentáře

  1. Na Holku na zabití se vždycky ráda podívám když jde v TV, Dáše takové podobné role opravdu sedí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky