TIPy na výlet - Brno

Brno (odkaz na Mapy.cz) asi nijak zvlášť představovat nemusím. Jak strávit čas a co vše navštívit v této moravské metropoli není otázka pro výlet, ale spíš letní prázdniny. 

 

 

V Brně jsem byla několikrát, ale nikdy jsem tam nestrávila tolik času, abych ji poznala opravdu důkladně. Velmi se mi líbí Špilberk, který mi připomíná pražský Vyšehrad, rovněž Petrov a okolí je krásné místo. Při poslední naší návštěvě jsme konečně byli i v zoo, ta rovněž stojí za pozornost. A nedaleké okolí u přehrady mi utkvělo v paměti. Takže to je můj osobní tip, vyražte na okraj Brna (odkaz na Mapy.cz), nejlépe na pěší procházku spojenou se zoo. 







 


Komentáře

  1. A vidím, že si našla aj brnenského draka. Do Brna by som rada vrátila ešte :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky