Seriál Třídní schůzka

Na téma kovidové situace, pandemie, karentény... už vzniklo určitě nejedno umělecké dílo, film, seriál, kniha. Já jsem jich zaznamenala několik. 


 

Asi nejpovedenější i když chvilkami až moc upřímný (ohledně použitých sprostých výrazů) mi přišel serál Třídní schůzka (stránky televize), který natočila Mall.tv, ale já jsem jej zaznamenala díky Seznam televizi. Přála bych si, abych se tomu mohla pouze smát, bez té tragické pachuti. Aby to vše byla opravdu jen vzpomínka a vhodný námět na televizní tvorbu. Mottem tohoto seriálu je "První lockdown byl nekonečný. Druhý lockdown byl nesnesitelný. Třetí lockdown byl peklo. Nikdo nevěděl, komu začne hrabat víc..." Občas mi to tak pořád připadá. A hlášce paní učitelky: "... ta situace není lehká, těch nakažených povážlivě přibývá, teď už máme myslím 100 nakažených..." jsem se musela opravdu smát. Nakažených několik milionů a každý den přibývají tisíce...

Prostě i ze špatných věcí je potřeba si někdy dělat legraci. Tak se dobře bavte!


Komentáře

  1. To môže byť o pár rokov veľmi zaujímavé. No, pamätám si, že keď som bola tehotná, tak 100 nakazených bolo nepredstaviteľné. Dnes pribúdajú 1000 denne, takže keď to natáčali, mohla to byť realita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle seriál je natáčený zpětně, v roce 2021. Vzpomínám si, jak jsme o prvních konkrétních nakažených osobách četli v novinách...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky