Pan Belmondo

Před pár měsíci opustil navždy tento svět úžasný francouzský herec, jedna z největších filmových legend - Jean-Paul Belmondo (ČSFD). Je mi to moc líto, ale vzhledem k jeho věku to byla otázka času. Bohužel život je takový. Naštěstí po Belmondovi zůstalo spousta skvělých filmových rolí.


 

A které jsou ty filmy, co si s Belmondem nejraději pustím?

Už jako malá jsem si oblíbila kriminální komedii Bezva finta (ČSFD), líbil se mi způsob, jak vyloupí hlavní postavy banku. Alespoň ve filmu můžeme fandit zločincům, zvlášť když je jedním z nich právě Belmondo. 

Skvělým historickým filmem a zároveň komedií jsou Manželé z roku II (ČSFD). Možná netradiční (alespoň jak jsou čeští diváci zvyklí), totiž vážnou rolí je hrdina Cartouche (ČSFD). I když tento film nemá šťastný konec, docela jsem si jej oblíbila. Přispěla k tomu i účast Claudie Cardinale a mám ráda verzi, kde mluví Belmonda Jan Tříska. 

Ale asi mým nejoblíbenějším filmem se v průběhu let stalo Zvíře (ČSFD). Je to komedie, Belmondo tam hraje dvojroli, skvělá je i Raquel Welch. Tenhle film můžu vidět skoro každý rok. Neokouká se a nevadí mi, že znám některé scénky nazpaměť.

Tak co, máte také chuť si nějaký z těchto filmů nebo jiných s Belmondem pustit. Belmondo toho natočil opravdu hodně a jistě budou v televizi (na některém z těch x televizních kanálů) brzy nějaký vysílat. 

Příjemnou zábavu.


Komentáře

Oblíbené příspěvky