Nový blog Anawi food - jídelníček

Anawi food - jídelníček. To je můj nový blog, který vzniká v těchto dnech.

Občas ráda něco peču, ale protože to neumím, tak hlavně ty jednoduché věci - typu smíchám ingredience dohromady. Žádné šlehání sněhu. Pokud máte nějaké osvědčené recepty na jednoduché pečení, tak do komentářů s nimi.


Skoro každý týden doma řešíme, co se bude vařit. Mně už to připadá, že to řešíme pořád. Nejhorší to bylo (je), když se snažím držet dietu. Většinou míváme teplé obědy a studené večeře. Jídelníček se snažím naplánovat na několik dnů dopředu a podle toho uzpůsobit nákup. Někdy však plán musím měnit, například podle počtu lidí, kteří ten den budou doma (manžel v práci nebo návštěva). Nevadí mi třeba každý měsíc mít k obědu špagety nebo kuře s rýží, ale mnohdy prostě nevím. Takže blog je pro mě i ostatní inspirací, co vařit či péct. A třeba mě to popíchne k tomu, aby mě vaření víc bavilo.


 

Komentáře

  1. Ja mám veľmi rada hrnčekové "zlievance" ako ja tomu hovorím :-D typu Lenivá žena, domáci perník, bublanina :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje bublanina pokaždé dopadne jinak, protože tam je sníh :-D

      Vymazat
    2. To je pre mňa zaujímavá novinka. Ja do bublaniny sneh z bielkov nedávam :-)

      Vymazat
    3. Tak to tě poprosím o recept, protože mám asi 3 a vždy je tam sníh

      Vymazat
    4. 2 hrnčeky polohruba múka, 1 hrcek kryštálový cukor, 1/2 hrnčeka oleja, 1 hrnček mlieka, 1 kypriaci prášok, 1 vanilkový cukor, 2 vajíčka. To všetko spolu postupne do jednej misky (ja začínam múkou s prdopopečom a celkovo najprv sypkymi), poriadne zamiešať, vyliať na plech, hore ovocie a do trúby 😉

      Vymazat
    5. Konečně jsem se k tomu dostala. Dobrá

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky