Zpěvačka Shakira

Jednou z mých nejoblíbenějších zpěvaček je Shakira. Možná je to i tím, že zpívá anglicky i španělsky, umí břišní tance a na koncertech a v klipech je předvádí. Vypadá dobře, ale hlavně na její hudbu se dobře tančí.


 

Když jsem vybírala písničku do Hudební abecedy u Chudobky, nejprve jsem si vzpomněla na ni, těch povedených písniček je tolik, takže kterou vybrat? Nakonec jsem zvolila úplně jiného interpreta.

A která se mi opravdu líbí? Ani nevím, kde začít. Možná u té, co jsem slyšela poprvé já.

Whenever, Wherever - YOUTUBE

Rabiosa - YOUTUBE 

Gitana - YOUTUBE

Loca - YOUTUBE   

Ciega, Sordomuda - YOUTUBE

Estoy aquí - YOUTUBE  

Que Me Quedes Tú - YOUTUBE

Ojos así - YOUTUBE (vhodné na břišní) 

Empire - YOUTUBE

Beautiful Liar (s Beyoncé) - YOUTUBE 

Te Aviso, Te Anuncio - YOUTUBE

Me Enamoré - YOUTUBE 

La Bicicleta - YOUTUBE

Loba - YOUTUBE

Hips Don't Lie - YOUTUBE

Waka waka - YOUTUBE  

La Tortura - YOUTUBE

 

Dost možná jsem ještě na nějakou povedenou písničku zapomněla. Jaká se líbí nejvíc vám? Mně se líbí Gitana, ale pouze ve španělské verzi, stejně tak Loca. V angličtině to nemá podle mě správný náboj. Hodně jsem poslouchala Ojos así a tancovala při tom břišní.

Komentáře

Oblíbené příspěvky