Anketa: Účastníte se Téma měsíce i jako soutěže?

Účastníte se Téma měsíce i jako soutěže?

V polovině roku jsem zkusila udělat z Tématu měsíce soutěž. Byl to můj nápad. Myslela jsem si, že by to  mohlo popíchnout i další blogery, aby se aspoň občas zapojili do témat, zamysleli nad něčím nebo se nechali inspirovat. Forma článku přece záleží na každém, klidně i fotočlánek. 


 

Po uplynutí několika měsíců nemám pocit, že by to mělo účinek, v jaký jsem doufala. Uvažovala jsem tak, že pokud se někdo nechce soutěže účastnit ale i přesto ho zaujmou některé články, může. Může je psát dál, ostatní se nich dozví (přece článek i měl mít i čtenáře), jen jim nebudu zaznamenávat do soutěžní tabulky body. Ve skutečnosti to vypadá, že pravidelněji teď přispívají do rubriky asi jen dva blogeři. Jsem za ně ráda, ale mrzí mě to. 

Některé měsíce to vypadá, že rubriku připravuji hlavně pro sebe. Určitě je pravda, že výběr témat je ovlivněn tím, že je vybírám já. I když se snažím o neutrální témata, která jsou v mnohém i aktuální, je to především subjektivní výběr. Jsou to věci, o kterých si chci přečíst já a o čem si myslím, že by mohli chtít psát a číst i ostatní.

V této souvislosti se proto ptám, jestli se účastníte Téma měsíce i jako soutěže? Jestli budete, pokud bude soutěž i nadále pokračovat. Anketa zde

Tento článek jsem také vytvořila jako prostor pro vyjádření se k mému vedení rubriky.

Děkuji za komentáře psané slušnou formou. 


Komentáře

  1. Členem klubu nejsem, ale kdybych byla, tak účastnit se je pro můj blog těžké, je zaměřený tematicky a články s úvahami o životě apod. jsou na něm mimo mísu. Třeba tento problém má více blogů, tak se neúčastní. Jinak články účastníků čtu, je to zajímavé, doufám, že téma bude pokračovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za reakci. Občas připravím některý článek jako ukázku že světa barbie, takže si myslím, že i v této oblasti se dá vyřádit. Aktuálně třeba pro téma Tma focení barbie v přítmí, pro téma Můj dům, Můj hrad pokojíčky pro barbie, kde panenky bydlí... Určitě to není omezeno jen na úvahy. Jinak rubriku Téma měsíce rušit v současnosti nechci.

      Vymazat
    2. Máš pravdu, dá se to pojmout i takto. Akorát pro mě také nepředstavitelné, mám doma batole a tudíž nemám moc prostor a ani chuť na focení panenek. :-D

      Vymazat
    3. Musí na to být hlavně chuť, blog má být pro radost. Já mám teď blog hlavně na odreagování od našeho Kulíška, který už běhá :-)

      Vymazat
  2. No ja by som sa do súťaže prihlásiť nemohla, lebo by som aj tak nezískala ani bod :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky